Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 15:32:16 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02410 aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Randvere küla, 
Suurekivi tee L1 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastan Teile ehitusseadustiku § 31 lõike 2 ja 4 
kohaselt arvamuse avaldamiseks projekteerimistingimuste eelnõu rajatava 
sademeveekanalisatsiooni ehitusprojekti koostamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26923398>  (menetlus nr: 
421473), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (RAIDO KÜBARSEPP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister